Bebek Alışveriş Listesi Tavsiyelerim

Hepimiz aynı yollardan geçtik, kadınların ortak özelliklerinden biri de tabiki alışveriş. Birde işin içine bebek girince bazen bu bir çılgınlığa dönüşebiliyor. Hamileliğim ilk zamanlarından beri neyi alsam, nasıl alsam, hangisi iyidir diye araştırıp durdum.Gereksiz bir şey almamak için kendime listeler yaptım.
Şimdi de size neler alınmalı, nelerden memnun kaldım.Nacizane kendi fikirlerimi yazacağım.
Umarım sizinde işinize yarar.


Bebek Alışveriş Listesi

- Banyo Küveti ve Filesi
Bebeğimin yaz aylarında doğması nedeniyle ben hergün yıkıyordum. Suyuda çok sevdiği için hiç problem yaşamadık. Küvet ve file bize fazlaca kolaylık sağladı. Tek başınıza bile rahatlıkla kullanım sağlıyor.

-Banyo Su kovası ve Maşrapa

-Banyo Termometresi
Bebeklerin banyo sularının sıcaklığı 36-38 derece arasında olmalıdır. Bunu ölçümlemek için küvetin içine ve kovanın içine atabileceğiniz bir banyo termometresi almanızda fayda var. Bunu 3 ay falan kullandım ama daha sonra kendim artık ayarlayabilir hale geldim.

- Şampuan -
Ben sebamed kullandım doğduğundan beri. Uzun süren araştırmalarım sonucunda sebamed- mustela' nın çok iyi ürünler olduğunu öğrendim. Ayrıca sebamed konak önleyici özelliğide var. Bebeğimin kafası hiç konak olmadı. Doktorların da tavsiye ettiği bir marka.

-Bebek Deterjanı -
Dalin sıvı deterjan kullanıyorum ve memnunum.

- Biberon-
Bu konu üzerinde fazlaca araştırma yapmıştım. Anne göğsüne yakın olması ve gaz önleyici valfinin bulunması sebebiyle tercihim Avent Natural den yana olmuştu. 5 aydır cam olanını kullanıyorum, camının kalın ve kaliteli olması sebebiyle defalarca düşmesine rağmen hala sağlam olarak kullanıyoruz. Ama Dr.Brows ürünlerinin de kaliteli olduğunu duydum.

- Emzik - Avent

- Biberon Fırçası, Temizleyici ve Nuk Temizleme Jeli -
Bunlar benim için hayat kurtarıcı ürünlerden bir tanesi oldu. Süngerin giremeyeceği yerlere bile girerek tertemiz yapıyor. Ayrıca temizleme jeli Zararlı kimyasal içermeyen doğal formülü emzik ve biberonlarınızı etkili ve hassas bir biçimde temizler.Dermatolojik olarak test edilmiştir.
İnsan cildi ile aynı pH değerine sahiptir.GDO, paraben, parfüm ve boya içermez. Ayrıca ben 3 ay boyunca sürekli süt sağdığım içinde onu sürekli temizlemem gerekti. Minnacık girilmeyen yerlere bile fırça sayesinde rahatlıkla temizledim.

-Süt Saklama Poşeti -
Tabiki bunu daha önceden almamıştım. Ama bebeğim küvezde kalınca ayrıca eve geldiğinden itibaren 3 ay boyuncada beni emmediği için sürekli sağıp saklamak zorunda kalmıştım. e-bebekten milkwayınkini almıştım.

- Süt sağma Makinesi-
Hamileliğimde alıp almamakta çok kararsız kaldığım ama çok araştırmalar yaptığım bir konuda süt sağma makinesiydi. En çok tavsiye edilen ve memnun kalınan markanın Lansinoh çift sağmalı ve avent olduğunun biliyorum. Ama bana arkadaşım hediye ettiği için ben ayrıca almadım. Tabiki bu ürün benim başucu ürünümdü. Eğer almış olsaydım bu Lansinoh olacaktı.

- Bebek Çantası
Ben bebek çantası yerine sırt çantası almayı daha kullanışlı buldum.

-Bebek Bezi
Ben prima premıum care kullanıyorum.
Bazı anneler bebekleri doğmadan stok yapmak istiyorlar bende bazen düşünmedi değilim. Ama siz en iyi bezide alsanız bebeğinizin minik totosu bunu sevmeyebilir. O yüzden bebeğinizin cildine uygun olan bebek bezini almanız daha doğru olur.

-Islak Mendil

Doğala en yakın olduğunun düşündüğüm, kokusu dahi olmayan, saf su ve pamuktan oluşan uni baby kullanıyorum. Çok memnunum.

-Alt Açma Örtüsü


-Pişik Kremi
Bende birkaç tane markanın pişik kremi vardı. Doğruyu söylemek gerekirse ben hiç pişik kremi kullanmadım. Bebeğim nerdeyse hiç pişik olmadı. Bazen ihtiyaç duyduğum durumlarda ise saf zeytinyağı kullandım.

-Gögüs Ucu Kremi ve pedi-
Lansinoh

- Otribebe Burun Aspiratörü:
Bebeğinizin burnu tıkalıysa, rahat nefes alabilmesini sağlamak amacıyla açmanıza yardımcı olacak aspiratörler arasında en memnun kaldığım marka.

-Bebek Telsizi -

Şuanda park yatağında yanımızda yattığı için almadım. Ama ileriki aylarda odasında yatıracağım zaman bol araştırma yapıp alacağım, sizede tavsiyede bulunacağım.

- Puset, oto koltuğu
Kuzenimin hediyesi olarak pierde cardin kullanıyorum. Bununla ilgili bir araştırma yapmadım. Ama benim sürekli kullandığım ve çok memnun kaldığım bir ürün oldu. Her gittiğim yere rahatlıkla götürüyorum.

-Oyun Halısı
Marka ve ürün çeşitliliği tercihi size kalmış. Benimkinin bir markası yok ama oğlumun ilk zamanlar ilgiini çok çekip hoşuna gidiyordu. Şuandada eskisi kadar ilgi duymasada üzerindeki oyuncaklarla oynaması hem onu mutlu ediyor, hemde el koordinasyonunun gelişmesine fayda sağlıyor.
- Ateş Ölçer- Ben şuanlık koltuk altından ateş ölçer aldım ama ileriki zamanlarda koltuk altından ölçmeye izin vermezse sanırım kulaktan ölçer alacağım.

- Tırnak Makası, Kulak Çubuğu, Tarak, Agız Silme Bezi, Banyo Havlusu bunlarda ufak tefek ama gerekli olan ürünler.

-Ayrıca tam yazımı yayınlarken aklıma gelen birşeyide sizlerle paylaşmak istedim. Yorgan kullanımı yerinede uyku tulumunu tavsiye ediyorum.
Şimdilik Aklıma gelen seyler bunlar devamı olursada eklerim..

Bebeğinize sağlıkla, zamanında kucağına almanız,
Evladınıza da sağlıklı,hayırlı, uzun, musmutlu ömürler diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder