Hosgeldin Melegim..

Huzur neydi?
Bir minigin, minicik elleriyle senin yuzunu severek uykuya dalması mı?
Kendi yatağında uyumayıp, senin koynunda, senin kokunla ruyalara dalması mı?
Askla bakan bir çift minik gozlermiydi huzur?

Bazen "seviyorum" cok sey anlatır insana,
Ama bu duygu bikaç kelimeye sığar mı?
Asıl aşk, sensin bebegimm..

Ask.
Yıllar gecsede hergun bakıp bakıp daha da aşık olmak sana,
Her gün sükretmek canının canına,
Her dakika, her saniye mucizeye tanık olmak.

Onca mutsuzlugun icindeyken bile, bir Gülüşün beni hayata baglayan.
Minik ellerin yuregime dokunan.
Her gun seninle dahada Büyüyorum melegim.
Seninle,yaşamanın zevkine varıyorum.
Seninle,aslında ben ne kadar güçlü oldugumu öğreniyorum.
Cennet kokusu, megerse evlat kokusuymus, anladım.
Sen benim minik adamımsın.
Minicik bedeninle, kocaman dünyama sarildin.
Bense tüm dünyayı bırakıp, sadece sana sarıldım..
Şükür sebebim,
Sen hayatıma hosgeldin..
Yüreğime hosgeldin. .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder